wtorek, 3 czerwca 2014

Kartka dla mężczyzny

Witam,
zrobiłam dla kolegi kartkę z okazji 40-tych urodzin. Nie jest to typowa kartka, składa się ją w harmonijkę. Po złożeniu tworzy kwadratową książeczkę, po rozłożeniu jest  dość okazała.
Do jej wykonania użyłam kolorowego bristolu i kartonów do scrabookingu. Wreszcie mogłam też sięgnąć po kolejny stempel sprowadzony z Kanady od Designe By Ryn Leafy Sea Dragon TUTAJ użyty do ozdobienia okładki kartki oraz drugi stempelek Sea Bubbles Set TUTAJ
do ozdobienia pudełeczka, w które zapakowana jest kartka.
Wizerunek konika morskiego umieściłam z przodu kartki, na okładce.  Najpierw odbiłam stempel czarnym tuszem, potem wykonałam embossing na gorąco czarnym pudrem do embossingu, by następnie pokolorować go tuszami. Do zaznaczenia niektórych fragmentów użyłam białego długopisu żelowego. Tło zostało delikatnie zwilżone mgiełką Perfect Pearls Mists - Turquoise dla dodania blasku.
 Druga okładka została ozdobiona stemplem gumowym Sheena Douglass A Little Bit Sketchy - Falling Feathers, stempel odbity i zgrzany białym pudrem do embossingu. Następnie całość została potuszowana tuszem Distress Ink - Crushed Olive. Dla dodania blasku użyłam mgiełki Perfect Pears Gold.
Kartka została zapakowana w wykonane z bristolu koloru terrakota. Wieczko pudełka ozdobiłam kolejnym stemplem od Designe By Ryn zgrzanym złotym pudrem do embossingu TUTAJ

Swoją drogą uwielbiam jej stemple, dają ogromne możliwości i są takie piękne...


To jest górna okładka kartki
niestety zdjęcie nie oddaje efektu zastosowania mgiełki, choć trochę połyskującej poświaty miejscami widać :-)



a tak wygląda dolna okładka
kartka w pierwszej fazie rozkładania jej


a tu kartka rozłożona całkowicie


Mam nadzieję, że jesteś w stanie wyobrazić sobie tę kartkę, pomimo nie najlepszej jakości zdjęć :-)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.







Brak komentarzy: