Obserwatorzy

wtorek, 23 maja 2017

Jemioła

Witam,
specjalnie dla Merry Monday Christmas Challenge sięgnęłam po jemiołę w samym środku wiosny. Temat dość wdzięczny, bo jemioła sama w sobie ma dużo uroku. Mam marzenie, żeby kiedyś podjąć mniej lub bardziej udaną próbę pokolorowania kredkami odbicia stempla Penny Black, przedstawiającego tę roślinę, ale póki co poprzestanę na wykrojniku :-)






Liście pokolorowałam kredkami w odcieniach zieleni, owoce to ciężka robota płynnych pereł. Ramka została wykonana przy pomocy białego Gelly, a kartę wykańcza złoty napis "Wesołych Świąt".

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Merry Monday Christmas Challenge #249 Mistletoe





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

niedziela, 21 maja 2017

Żaaabaaaa

Cześć wszystkim,
dzisiaj moja kochana Asiaaaa zainspirowała mnie do zrobienia tej karty. Bladym świtem, gdy tylko otworzyłam oczy dostałam od Asi plik dzwiękowy z nagraniem żab stacjonujących tuż za płotem posesji Asi. Niebiańska muzyka, Asia wie co dobre, Asia wie, co ja lubię najbardziej :-))
Tło zostało przygotowane lata świetlne temu, dopiero dzisiaj wydało mi się odpowiednie do żabiej tematyki. Sama żaba to stempel pochodzący od Purple Onion. Uwielbiam ich i te wszystkie słodkie zwierzaki z ich oferty. Owal dostałam całkiem niedawno, tani nabytek no name. Tani i piękny, same zalety :-))




Moja żaba jest bardzo pryszczata, taka typowa żaba... Jej wielką zaletą są szrokie usta, dzięki temu "Happy Birthday" wychodzi jej idealnie!





Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Seize The Birthda Challenge Creatures /or Animals
Creative Craft Cottage Challenge #88 Include an Animal
The Crafter's Cafe Challenge #173 Birthday
Crafty Animals Challenge #2 AG


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

Christmas w kolorze blue

Kiedyś znalazłam w internecie kartkę bożonarodzeniową Cornelii Wenokor, w zupełnie nieświątecznych kolorach. Tak bardzo mi się ona spodobała, ze postanowiłam "zdjąć skórkę" z tej karty. Oczywiście nie sięgnęłam po kolor różowy, jak Cornelia, ale wykorzystałam kilka odcieni niebieskich DI.




Wewnętrzny panel zabarwiony tuszami i ostemplowany delikatnie spryskałam mgiełką Perfect Pearls. Fajnie mieni się w świetle, ale zdjęcie niestety tego nie pokazuje.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Jingle Belles Challenge Blue Christmas
Sweet Stampin' Christmas Challenge Anything Christmas
Sparkle Christmas Challenge #76 Snowflakes


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

Balonoooowo

Witam wszystkich moich przyjaciół i przypadkowych gości :-)

Uwielbiam digi Eureka Stamps, które przedstawiają balony pod chyba każdą postacią. Mam kilka tych digi, zdobytych w wyzwaniach, ale nie mogłam się oprzeć i kiedyś kupiłam kilka dodatkowych obrazów, bo są cudne. Sami zresztą możecie się przekonać.
W tym poście pokażę dwa obrazy pochodzące od Eureka Stamps. Sentymenty "HB" pochodzą z zestawów stempli Happy Little Stampers Everyday Sentiments  i Birthday Friends.

Pierwsza karta przedstawia rybę, zwaną przeze mnie "nadymką" :-) nie od dymu bynajmniej




Druga karta wykorzystuje balon w kształcie prezentu. Uwielbiam ten obraz, Zastanawiam się, czy można faktycznie zrobić taki balon? Obraz malowałam kredkami akwarelowymi, a niesamowity sentyment zabarwiłam kilkutonowym tuszem pigmentowym w odcieniach fioletu.





Na brzegu karty przykleiłam taśmy washi tape, jedną wąziutką w kolorze fioletowym i drugą szerszą w fioletowe wzory. Wygląda słodko :-). Druga karta jest moją faworytką, zarówno kolorystyka jak i zaaranżowanie obrazu i stempla sprawia mi sporo satysfakcji.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Daring Cardmacers Challenge Two Colours




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA

Sto lat, Jacku!!!

Mój serdeczny przyjaciel, Jacek obchodzi dzisiaj urodziny. Z całego mojego serca życzę mu stu lat życia w doskonałym zdrowiu. Niech cieszy się pięknem świata i niech świat cieszy się Jackiem. To bardzo niezwykły, dobry człowiek, więc należy mu się wszystko co najlepsze. Mam nadzieję, że złapiesz te życzenia, Jacku i zatrzymasz ze sobą.

Zrobiłam dla Jacka kartkę. Utrzymana w spokojnej tonacji, rozjaśniona odrobiną słońca.  Taka kartka, która nie zmęczy, ale mam nadzieję, rozweseli.
Wykorzystałam mój nowy wykrojnik, kupiony za niewielkie pieniądze, natomiast bez nazwy producenta.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Watercooler Wednesday Challenge #119 Judy's Maskuline AG
Die Cuts Diva's Challenge May Flowers
Crafter's Cafe Challenge #173 Birthday
Crafty Purple Frog Challenge Fabulously Floral


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA

Niebiesko mi

Witam Was, moi kochani.
Lubię wzornictwo Altenew, po raz kolejny więc sięgnęłam do ich zestawu stempli, by wykorzystać ten słodki różany pąk. Bardzo nietypowy kolor, jak na różę, ale słynę z mojej miłości do wszystkiego co niebieskie :-))
Użyłam stempla z zestawu Altenew, stempel tło Magenta ( cudowne deszczowe tło ), złoty puder do embossingu i niebieskie odcienie farb akwarelowych Gansai. Karton na panel główny ma fakturę zwaną "skóra".






Zdaję sobie sprawę, że ta karta jest na pograniczu CAS, ale zaryzykuję. Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Watercolours Challenge Maj Flowers
Crafty Gals Corner Challenge #123 Add Flowers
Allsorts Challenge Week #416 Happy 8th Birthday 
Crafty Calendars Challenge May Flowers

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
 Życzę miłego dnia.
 BożenA

wtorek, 9 maja 2017

Dla mojej najukochańszej Mamy

Witam.
Zbliża się kolejny raz Dzień Matki. To będzie kolejne trudne święto dla mojaj Mamy, bo niestety jedno z jej dzieci juz nie żyje. Jestem pewna, że to będzie trudny dzień zarówno dla niej, jak i dla mnie. Może dlatego kartka, którą przygotowałam dla mojej Mamy nie wybucha feerią barw...? Ja też czuję ten smutek i to znalazło odzwierciedlenie w tej karcie. Kolorystyka zaczerpnięta z aktualnego wyzwania Less is More,
Dzięki temu, że przez kilka chwil nad moim miastem zaświeciło dzisiaj słońce, udało mi się wykonać zdjęcia, w których widać zarówno fakturę żółtego kartonu jak i wypukłości uzyskane z tego pięknego wykrojnika ( NBUS ).


Nie spotkałam w Polsce żadnego pięknego napisu z okazji Dnia Matki, który by mi się spodobał na tyle, żeby go kupić, więc wykorzystałam zestaw do drukowania Marthy Stewart. Szukałam prostego napisu i niestety tylko to udało mi się zorganizować. 



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Less is More Week #327 Yellow/ Grey
Just Us Girls Week #392 Mother


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

Less is More

Cześć kochani,
przyszła pora na zwierzenia, od dawna bowiem gryzie mnie pewien nierozwiązywalny problem... Pewnie część z moich przyjaciół wie, ze kocham CAS. Jest jeden taki blog wyzwaniowy, tytułowy LIM, który stanowi dla mnie zbty wysoko stawianą poprzeczkę. Kocham CAS, ale zdaję sobie sprawę, że do perfekcyjnego CAS mam spory kawałek drogi. Bez względu na to staram się jednak iść tą drogą, może kiedyś stworzę kartę CAS ideał?
W tym tygodniu na LIM królują dwa kolory, żółty i szary, więc postanowiłam, że spróbuję i ja tej zabawy. Wykorzystałam szablon z trójkątami różnej wielkości, które zabarwiłam DI. Z tak przygotowanego kartonu wycięłam napis "BIRTHDAY" ( mój dość świeży nabytek od STAMPlorations). Zeby dodać trochę więcej wymiaru napis podkleiłam na kilku warstwach kartonu, w tym jeden w kolorze żółtym.  Napis HAPPY pochodzi z zestawu "Birthday Friends" Happy Little Stampers.
No i przyszła pora na prezentację


trójkąty podzieliłam na te na "nogach" i na "głowie" i od tego zależało, na jaki kolor zostaną pomalowane. Nie wypełniałam równomiernie powierzchni trójkątów, gąbkowanie rozpoczynałam mocniejszym uderzeniem w jednym z kątów, by tylko delikatnie musnąć kolorem przeciwległy kąt. Końcowy efekt nawet mi się spodobał.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Less is More Week #327 Grey/ Yellow



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA

czwartek, 4 maja 2017

W maju baw się z Happy Little Stampers Xmas

Witam wszystkich moich gości.
Dzisiaj zaprezentuję kartę przygotowaną na wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas. Każda karta o temetyce świątecznej (Xmas) może wziąć udział w grze. Jeśli lubisz utrudniać sobie życie, zrób kartę zgodną z opcjonalnum temetem tego miesiąca, a jest nim MASKA / MASK



Sponsorem nagrody dla zwycięzcy wyzwania jest cudowna Kylie Purtell, właścicielka blogów i sklepu HLS.

By zrobić moją kartę wykorzystałam szablon STAMPlorations w roli maski. Ostrokrzew wybarwiłam zieloną Inka Gold w dwóch odcieniach zieleni, a owoce ostrokrzewu pokolorowałam złotą Inka Gold.


By ożywić trochę kartę dodałam czerwony napis Merry Christmas wycięty z czerwonego metalicznego kartonu. Tak przygotowany panel przykleiłam do czerwonej podkładki i dopiero teraz do bazy karty. 




Mam nadzieję, że udało mi się Cię jakoś zainspirować i dołączysz do gry. Czekamy na Ciebie na naszym blogu Happy Litlle Stampers Xmas


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
STAMPlorations Never-ending AG Challenge
Christmas With the Cutes Challenge #5 Add Some Holly


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
BożenA

Crafting With An Attitude - wyzwanie majowe

WItam,
w tym miesiącu zapraszam na kolejne wyzwanie Anything Goes do Crafting With An Attitude. Nagrodę dla zwycięzcy w tym miesiącu ufundowała Jodie, nasza hojna sponsorka z Bugaboo.

Ja pracowałam z obrazem Bugaboo Snowglobe Butterfly. Kiedy zobaczyłam go po raz pierwszy zakochałam się w magii chwili, którą uchwycono na tym obrazie. Mam nadzieję, ze udało mi się to przekazać na mojej karcie. Aby pokolorować kulę z motylami użyłam ulubionych markerów ZIG    
( cudowny prezent od mojej kochanej przyjaciółki Darnell z bloga djkardkreations ). To była czysta przyjemność, z markerami ZIG kolorowanie obrazów digi jest dużo łatwiejsze aniżeli praca z innymi mediami. Do stworzenia tła wykorzystałam szablon TCW Mini Microbial oraz kilka kolorów DI. Dół karty ozdobiłam bordową brokatową taśmą.


By wykończyć wygląd podstawy kuli dodałam kilka kresek kredkami. Chciałam w ten sposób stworzyć rysunek słoi drewna.


 na zdjęciu poniżej podstawa kuli wydaje się dziwnie pogięta, ale w rzeczywistości nie wygląda to tak źle :-) Dlaczego tak się stało? Ponieważ chciałam dodać trochę wymiaru do podstawy i podkleiłam ją na 3mm piance dystansowej. Kiedy odłożyłam kartę do "wyprostowania" się pod obciążeniem ta niesforna podstawa poodginała się na piance. Heh, nauka na przyszłość, żeby elementy wystające podklejać na samym końcu. Na szczęscie nie widać tego patrząc na kartę.


Kilka "mrugnięć" Wink of Stella, trudno jednak było złapać to na zdjęciu..




Zapraszam do przyłączenia się do naszego wyzwania Anything Goes na CWAA. Każda Twoja praca będzie przyjęta z radością przez nasz zespół.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
Życzę miłego dnia.
BożenA DT CWAA