niedziela, 29 marca 2015

Sweet Bunny

Serdecznie witam wszystkie osoby, które obserwują mój blog. Witam również nowych obserwatorów :-) Jestem bardzo szczęśliwa, że są osoby, do których docierają moje posty. Witam również tych, którzy trafili do mnie przypadkiem, na chwilę, zostali przekierowani z innych blogów. Mam nadzieję, że znajdziecie u mnie coś interesującego, co pozwoli Wam jeszcze do mnie wrócić. Zapraszam serdecznie!

Kartka, którą zaprezentują poniżej dedykowana jest dziecku. Stempelek z zajączkiem dotarł do mnie przed kilku dniami :-))) i już go kocham! Zajączka malowałam kredkami akwarelowymi. Kwiatki, motylki, ramka na bazie kartki pomalowane są zakreślaczami, ponieważ nie posiadam neonowych tuszy, a chciałam wziąć udział w wyzwaniu blogu Inkspirational, gdzie tematem przewodnim jest kolor neonowy. Sentyment został wybity białym embossingiem na pergaminie pomalowanym zielonym zakreślaczem.
Nie będę przedłużać, poniżej kartka, którą zrobiłam przed chwilą


Jak już wspomniałam kartkę zgłaszam do wyzwania Inkspirational Challenge #79 Neon Colours
Addicted To CAS Challenge #60 Cute
CAS9E0 This Scetch!Challenge #116
Simon Says Stamp Simon Wednesday Challenge Blog Anything Goes #14
no i oczywiście w wyzwaniu Darnell djkardkreations NBUS Challenge #4 Here We Go! 

  Simon Wednesday Challenge Blog

Darnell, przepraszam, że to druga kartka w tym wyzwaniu NBUS, ale uwielbiam Twoje wyzwania, ponieważ zmuszają do sięgania po nowe, czasem stare- nowe rzeczy. Darnell, bez Ciebie pewnie zapomniałabym o nich na dobre, a tak co jakiś czas robię przegląd, by stworzyć dla Ciebie coś nowego. Dziękuję za inspirację i mobilizację, ale jak widać po ilości osób, które dołączają do Ciebie, nie tylko ja Cię uwielbiam :-)


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

cm pisze...

Your sweet bunny nestled among the neon flowers and butterflies is absolutely darling! Truly delightful! Thank you for sharing your neon-inspired card in the Inkspirational gallery!
Hugs~c

JD/ Jill pisze...

Your bunny card is just adorable!

Melissa Bove pisze...

Adorable card! Love that sweet bunny and great design!!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

hugs...
Melissa

*Vicki* pisze...

Oh wow your bunny is so very sweet!! ;) I love your beautiful neon flowers too!! Great card!!

I Card Everyone pisze...

Very bright and cheerful... love that little nappy-wearing bunny!
=] Michele

stressfreestamping pisze...

I love that bunny! How cute! The bright flowers and butterflies are a fun addition. Thanks for playing along at ATCAS. :)

Pia Larsen pisze...

Super cute card! Looks great with the tiny neon flowers.
Thanks for playing with us at INK for our "Neon" challenge.
Pia xx

jaydee pisze...

This card is gorgeous and what a lovely reminder of spring. Your bunny is the epitome of cute! Love it.
So glad you joined us at ATCAS this week
Jaydee