niedziela, 10 lipca 2016

Monochromatyczna Magenta

Jestem szczęśliwą posiadaczką pięknych stempli Magenta. Niestety nie wszystkich :-( ale kilka z nich mam w swoich zapasach :-)) Dzisiaj zrobiłam kilka kart z ich udziałem, ale w związku z tym, że już jest dość późno, przedstawię na razie tylko jedną z nich.
Zastosowałam nowy stempel Magenta - nasiona klonu - większe grono. Bo jak może wiesz, jest też jeszcze jeden stempel,  z dwoma "noskami". Bazę kartki ostemplowałam tym samym stemplem i tuszem DI Dusty Concord, ale dopiero 3 odbicie szło na bazę. Natomiast panel centralny zrobiłam zupełnie inaczej. Użyłam moich nowych dwutonowych  farb Art Alchemy w kolorze Opal Magic Violet-Gold. Efekt, jaki uzyskujemy zależy między innymi od koloru papieru i grubości nałożonej warstwy tej farby. Im grubiej pomalowany papier, tym większy efekt złotego koloru, jeśłi warstwa jest cienka, tym wyraźniejszy jest kolor fioletowy. No i oczywiście kąt padania światła jest równie ważny. To tak pokrótce, moje obserwacje wynikające z krótkiego kontaktu z tym produktem. Acha, farba jest dość gęsta, można ją rozcieńczać wodą, ale użyta na stempel w formie oryginalnej powoduje, że mamy delikatny efekt jak po użyciu szablonu i pasty do embossingu:-) i za to kocham te farby :-)) i chcę ich więcej. Tylko, że w Polsce niestety nie są na razie dostępne inne kolory :-((







Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Brown Sugar Challenge Monochrome
Come and Get It Challenges Make Your Own Background


Dziękuję za odwiedziny. Jeśli zostawisz mi komentarz, również bardzo za niego dziękuję. Mam nadzieję, że weekend upłynął Ci spokojnie. Do zobaczenia wkrótce.
uściski,
BozenA

9 komentarzy:

Cornelia (fun stamping) pisze...

Gorgeous - I first thought you used real Maple seeds to make your stamp, but Google Translator told me its a stamp.

Mac Mable pisze...

Wow the most amazing effect. Such pretty and delicate colours x

Mój świat kolorów pisze...

Piękny efekt uzyskałaś, a kartka taka niebanalna i jedyna w swoim rodzaju...pozdrawiam słonecznie :) a i czekam na kolejne ...:))))

Bunny pisze...

This is a beautiful card. Love the embossing. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

Loll pisze...

Gorgeous image Bozena. LOVE this embossing powder that changes colour with the light. Really pretty! And great card design with the subtle stamped images in the background. xx

Linda Simpson pisze...

Beautiful card. Thank you for joining us over at Brown Sugar, we hope to see you next time.
Hugs
Linda xxx
Brown Sugar DT

Jasmina pisze...

Wow, amazing. Love the colors and the technique. Thanks for joining us at Come and Get It Challenge.

Ellie Knol pisze...

LOVE the way you've used this Magenta stamp... I've added to the blogpost that will go live at the end of July, so watch the Magenta blog... AND thank you for leaving such a nice comment on my blog - It's not difficult at all. just go play :)

Ellie Knol pisze...

Have a look here - you were featured in a Magenta post!
http://www.magentastyle.com/2016/07/coup-de-coeur-juillet-2016-won-our.html