niedziela, 24 lipca 2016

Słodki Mikołaj :-)

Witam ponownie w dniu dzisiejszym. Od jakiegoś czasu mam wydrukowane obrazy digi stamp od Mo's, ale nie potrafiłam ich skończyć. Dzisiaj nad ranem przyszła wena i oto mam małego, słodkiego Mikołaja, albo jego pomocnika...? Sami oceńcie, któż to taki?


Choinka została wybita zielonym tuszem pigmentowym, ale wcześniej zamaskowałam obraz. Teraz od razu wiadomo, że ten mały majstruje prze świątecznych prezentach :-)


Na futerko nałożyłam klej z brokatem Sitickles Diamont.  Obraz pomalowałam ProMarkerami.


Stempel "Wesołych Świąt" jest polskiej produkcji. Kartka jest bardzo kolorowa i muszę przyznać, że podoba mi się też bardzo :-) Myślę, że jest to jednak przede wszystkim zasługa przepięknego obrazu od Mo's.

Kartę zgłaszam na wyzwanie

SS Work It Wednesday June 2016
CHNS Challenge Extra For July 2016  29/07
Christmas Card Challenge #34  04/08
CHNC #291 Use A Sentiment 30/07
Send A Smile 4 Kids Challenge Christmas in July  04/08
4CC #308 All That Glitters 26/07
OLS CHallenge #29 Christmas in July 24/07


Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.  Życzę miłego dnia.
 Ściskam,
BożenA

7 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a warm and friendly card. Brought a lovely smile to my face...Thank you x

Hazel pisze...

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 291 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for July - I'd love to see it there too x

Mój świat kolorów pisze...

Przesłodka i urocza karteczka!!!!

Creating with Susan pisze...

That little guy is adorable! Great card. Thanks so much for joining us this week at Christmas Card Challenges.

La Papera Gialla pisze...

Thanks for entering our Christmas Card Challenge!
Monica - CCC DT

Mandy LaCroix pisze...

Such a cute image and fab card! :)
Thanks for sharing it over at Christmas Card Challenges!

Suze pisze...

Cute Christmas card. Thank you for joining in the July challenge at CHNC Extra - and apologies for the late comment.