poniedziałek, 14 listopada 2016

W pogoni za latem

Wiosna i lato to najpiękniejsze pory roku. Uwielbiam ciepło i słońce, tęsknię za tym teraz, gdy zima zaczyna sobie coraz śmielej poczynać. Dzisiaj za oknem wirowały płatki śniegu, choć nie utrzymywały się zbyt długo na trawie, to jednak ja chciałabym, aby znów wróciło lato. Może to sprawiło, że przygotowałam kartkęgorącą kolorystycznie, przywodzącąna myśl ciepłe letnie zachody słońca, gdzieś nad jeziorem...
Wykorzystałam świetny stempel Magenty. Obraz odbijałam dwukrotnie - najpierw jako pierwszy,
a potem drugi plan. Białym Gelly dodałam trochę kontrastu. Na koniec zrobiłam bardzo delikatne złote rozbryzgi, które wyglądają jakby z traw unosił się magiczny pyłek. Podoba mi się ten efekt.







Kartkę zgłaszam na wyzwania
The Stamping Boutique Challenge Time Fall Colors
Crafty Calendar Challenge Autumn Colours
The Corrosive Challenge Fall/Autumn


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, sprawisz mi prawdziwą radość, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Carole Dion pisze...

Very nice card, awesome blending !!

Mój świat kolorów pisze...

Zachwycająca kartka! jak pięknie zatrzymałas na niej ten letni, gorący czas...robi niesamowite wrażenie, jakby trawy poruszały się na wietrze...Pozdrawiam cała w zachwycie :))))

Chris pisze...

So beautiful, the colours are fantastic! Thank you for joining us at Crafty Calendar this month.
cChris
x

NanaConnie pisze...

Beautiful card and magnificent colors! Thanks so much for playing in our "Touch of Gold" challenge at QKR Stampede this week. Good Luck.
NanaConnie DT

chrissy xx pisze...

GORgeous colours and I LOve the scene you've created.
Thank you so much for joining us this week at QKR Stampede.
Chrissyxx

karalschuknecht pisze...

Beautiful card and a great way to add the gold. Thanks for joining us this week at QKR Stampede. Karal DT

My Card Attic: Hazel pisze...

Oh my goodness Bozena! What a stunning card. It positively glows! Fabulous blending of colours and I LOVE the whit highlights you have added! Thank you for your sweet comment on my blog today, it's very much appreciated! Have a great evening my friend! Hazel xx

*Vicki* pisze...

The colors on this look absolutely amazing!! I just love that image with it too!! :)

Shaz in Oz.CalligraphyCards pisze...

Hi there Bozena,
What a gorgeous card, I wish I could send you some of our warm summery weather to warm you up.
However your creation is very beautiful, lovely colouring!!
Thanks for sharing,
Shaz in Oz.x

{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}