niedziela, 23 kwietnia 2017

Pozostaję w Wielkanocnym nastroju

Cześć!
Świętowanie mamy za sobą, ale mam jeszcze kilka kart wielkanocnych do zaprezentowania. Jedną z nich jest karrtka pzedstawiana poniżej. Została ona przygotowana dla mojej kochanej Asi. Początkowo dla Asi była przeznaczona inna karta, ale postanowiłam zmienić to z jednego podstawowego powodu. Asia kiedyś oznajmiła mi, że dodanie cekinów do karty sprawia, że karta staje się okropna i można by rzec -  tandetna. Nie wiem skąd takie przekonanie, być może z okresu głębokiego PRL-u, kiedy to w każdym mieście był sklep Cepelii, czyli miejsce, gdzie można było nabyć folkrorystyczne gadżety, najczęściej jako pamiątka dla zagranicznych gości. Te sklepy nie kojarzyły się nam, młodym wówczas ludziom z czymś fajnym. Były tam w wielkiej ilości ludowe surduty haftowane cekinami właśnie... Nigdy nie pytałam Asi, skąd u niej taka niechęć do cekinów. Kiedyś w przypływie złośliwości kupiła mi 3 wielkie paczki paskudnych cekinów i wtedy to powstała w mojej głowie myśl, ze wykorzystam je na kartki dla Asi właśnie. To miała być moja zemsta za te małe złośliwości z jej strony. Więc najpierw zrobiłam jej na urodziny kartkę przedstawiającą sporej wielkości serce, w całości pokryte tymi cekinami. Mówie Wam, okropieństwo, tu się zgadzam z Asią, że cekinowe kartki mogą być okropne. Ale zrobiłam też drugą kartę, dla równowagi, gdzie postanowiłam jej udowodnić, że cekinowe kartki mogą być piękne.  Od tamtej pory Asia stała się entuzjastkę cekinowych kartek, a im więcej cekinów tym lepiej :-))
Dlatego zmieniłam zamiar i specjalnie dla Asi zrobiłam tę kartę


To karta typu shaker. Wykorzystałam ten piękny wykrojnik MB Grantham Egg. Pod gałązką również umieściłam piankę dystansową, aby powstały dwie komory na cekiny, to pozwoliło na to, aby cekiny z górnej komory nie opadały na sam dół jajka, tylko pozostawały w górnej części.




Nie wiem do czego wykorzystam cekiny otrzymane od Asi, są tak paskudne, że boję się ich używać do moich prac, nawet do tych dla Asi, bo nie zasłużyła na takie traktowanie, hehehe ;-))

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Craftaholics As R Challenge April Easter
Do-All Kreatives Challenge Easter
Scrap From Your Heart Challenge Spring Colours/ Easter
Sunny Day Crafting April Challenge Spring
Brown Sugar Challenge #247 Use a Die Cut




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
 BożenA

15 komentarzy:

Bonnie pisze...

This just shows that sequins can be very elegant! You were very clever to divide the pocket so some of the sequins stay at the top! A beautiful Easter card, my friend!

nancy littrell pisze...

Beautiful Easter egg shaker card with all the sequins. I am sure your friend Asia will Love your card..especially now that she likes sequins too. TFS your card and your story my friend. Hugs... Nancy

Nstiz pisze...

This is absolutely striking, Bozena! How clever to make this a shaker card! Love the soft colors for spring too!

Doris Klein pisze...

Wow, that's an amazing Shaker Card! Fantasic!!!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives (#4 – Easter)
*DT* Die Sketchtanten

AO Creations pisze...

Super cute!!! Thank you for joining us at Craftaholics, good luck!!! Amy DT

Loll pisze...

This is beautiful and elegant, Bozena. The mix of colours of the sequins is so pretty. Perfect way to use lots of sequins from your stash. xx

Mac Mable pisze...

Loved reading your story about Asia and the sequins...made me laugh x. Such a pretty card, with delicate colours. Such a good idea to have some sequins at the top of the egg and then some at the bottom...very clever and it's looks fabulous because of it x I always enjoy visiting your blog as you are always so inspirational x Thank you x

Janis Lewis pisze...

Gorgeous! Thanks for sharing at Craftaholics R Us!
~Owner/DT Janis

Janis Lewis pisze...

Very pretty! Thanks for sharing at Sunny Day Crafting.
~Owner/DT Janis

Asja pisze...

Przeczytałam.......dochodzę do siebie.....potrzebuję czasu......muszę to przemyśleć....;)))))
Asia

Creations by Shirl pisze...

Egg-celent shaker card! TFS it with Brown Sugar Challenge~

Scrap Shack Designs pisze...

What a very clean and elegant card. Great job and thank you for sharing with us at Sunny Day Crafting - DT Jen

Alex pisze...

A nice shaker card. Love the elegant style you have chosen.
Thanks for playing along with our challenge #4 at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

Hugs
Alex
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#4 – easter}
*DT* Craft Rocket Challenges {#36 – Inspired by a movie / book}
Alex' Kreative Seite

Jonnece pisze...

Wonderful card creation. I love the shaker section on the egg. Thanks for joining us at 'Do-Al(l) Creatives'. Jonnece DT

karto_flana pisze...

Witaj! Piekna karteczka :)