wtorek, 21 listopada 2017

Czarna seria to nie zawsze samo zło

Cześć,
tytuł może być mylący. Nie chodzi o złe zbiegi okoliczności, ale o to, że w ostatnich dniach pracowałam właściwie cały czas z czarnym kartonem i jestem nim urzeczona... Kartki, które udało mi się stworzyć są , przynajmniej dla mnie, bajeczne! WOW, każdy kolor na czarnym tle po prostu krzyczy i ja też krzyczę z wrażenia :-) Ale jak już wspomniałam, to na mnie one zrobiły takie wrażenie, Wam niekoniecznie muszą się podobać, ale mam nadzieję, że choć trochę przekonam Was do czarnej serii.
A już niedługo Czarny Piątek i już się nie mogę doczekać... Sami widzicie, czarny to bardzo dobry kolor :-))
Ta karta powstała dzięki inspiracji Yany Smakuli . Widziałam też inne jej karty wykonane kredkami na czarnym tle i musiałam też tego spróbować. Mam pewne spostrzeżenia dotyczące kolorów kredek. Odcienie czerwieni i żółci nie kontrasują tak pięknie na czarnym tle. Ale niebieskie, fiolety i zielenie to po prostu bajka. Wyglądają jak małe szlachetne kamienie, szczególnie po tym, jak zostały pokryte warstwą glossy accent. Dobra, do rzeczy...
Stempelek jest z firmy Woodware, kredki jakieś tanie, ale miękkie i złoty EP WOW! Brzeg karty zdobi złota, bardzo błyszcząca taśma z AE.





I co o tym myślicie? Mam nadzieję, że przekonałam Was do czarnej serii, która dopiero nastąpi :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Less Is More Challenge #355 Susan's CASE
Craft Stamper Take It Make It Challenge November 2017
ARTastic Challenge November Use a Black Background  zainspirowała mnie czarna głębia karty

NOVEMBER inspiration is Landing by Poncho Army


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

13 komentarzy:

Mac Mable pisze...

I love black card stock, so dramatic and so beautiful. Those jewel like colours look fabulous and your card is amazing and eye catching x Looking forward to seeing more cards with the black background x

Mac Mable pisze...

Came back to say the glossy accents is such a great effect and your colouring is fabulous too x

Christine Alexander pisze...

I agree with Mac, the black background really makes a statement. I love the pop of gold against black and also wanted to say I loooooove that stamp :)

Sazzle Dazzle pisze...

OOOH! Classy, chic and dramatic and a striking take on Susan's festive CASE card. Love the main focal point and all those jewel colours are stunning. You can't beat gold embossing on black! thanks so much for joining us at Less is More this week.

Bonnie pisze...

This looks like precious jewels on your golden tree, Bozena! I love how the black background makes eveything seem brighter! WOW!

Nonni pisze...

Wow, this is stunning! The colors really pop from the dark card base. Very dramatic and beautiful card, I love all the gold you used! Thanks for joining us at Less Is More!

Nstiz pisze...

I not only love this card but love that stamp! I think I have to have that one!! Love the cold and the coloring on black, Bozena! How beautiful this is!

Izzy Scrap pisze...

WOW ! Absolutely stunning ! Love the gold over the black cardstock ! And those colours in those circles are just striking ! Love your CASE on Susan's card ! Thanks so much for sharing and for playing along at Less is More !

Jane pisze...

Wonderful work – this is such a gorgeous card, it is so vivid! Thank you so much for joining in with ARTastic.

Tone K. pisze...

This is so fantastic! I love it! Really beautiful! :)
Thanks a lot for joining us at ARTastic! :)

JudyW pisze...

Wow. This is fantastic - and so elegant. Thank you so much for sharing this with us at Artastic

Unknown pisze...

Such a beautiful card. Thank you for joining us at ARTastic this month.

Tanya Heritage pisze...

Love how you have done that tree, the circles and pops of colour finish it off perfectly.
Thank you for joining in with our challenge at ARTastic